Мапа сайту - Яготинський інклюзивно-ресурсний центр Яготинської міської ради
- Головна
- Новини
- Фотогалерея
- Контакти
- Діяльність центру
-
Фахівці центру
- Директор
-
Практичні психологи
- ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
- Агресія у дітей з РАС. Ігри на зниження агресивної поведінки.
- Як соцмережі впливають на ментальне здоров'я підлітків.
- Не обламати вроджений інтерес до пізнання
- Чи травмують дітей змагання та конкуренція?
- Ігри з водою для дітей з розладами аутистичного спектру.
- Особливості сенсорних ігор.
- Як гаджети впливають на дітей. Про позитивний і негативний бік та як зберегти здоров'я дитини
- Сенсорні ігри для дошкільників за методикою Марії Монтессорі.
- Ігри для подолання агресії у дітей.
- Дев’ятнадцять цікавих способів мотивувати вашу дитину.
- Вчителі-логопеди
- Вчителі-дефектологи
- Вчителі-реабілітологи
- Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку
- Корекційно-розвиткові послуги
- Психодіагностичні методики
- Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
- Нормативно-правова база
-
Корекційно-розвиткові програми
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АППАРАТУ
- ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
- ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
-
Школа інклюзивної освіти: Інклюзія від А до Я
- Інклюзивна освіта – що це та як її забезпечити дитині
- Нормативні документи щодо інклюзивного навчання.
- «Інтелектуальні труднощі: критерії визначення та рівні підтримки. Особливості розвитку»
- Словник сучасного вчителя: терміни, що допоможуть у подоланні освітніх втрат
- Комунікуємо про інклюзію правильно.
- Мережа закладів освіти
- Поради батькам
- Раннє втручання
- Психологічна підтримка під час війни.
- Поради педагогам
- Дистанційне навчання